Friday, October 24

Maailma ilusaim tee



Kui ma eelmises postituses rääkisin maailma parimast teest, siis seekord räägin hoopis maailma ilusaimaist teest. Isa tõi juba kevadel Saksamaalt ühelt messilt kaks näidisteed, aga siiani polnud raatsinud neid veel ära teha. Täna aga on kuidagi hea olla ja tuli selline tunne, et teeks ühe ära. See oli jasmiinitee, aga mitte mingi tavaline, vaid skulpturaaltee (ehk põimitud või pressitud tee, nagu ütleb minu tark teeraamat, inglise keeles blooming tea). Tegemist on pisikese kokkupressitud pallikesega, millest sirgub taim. Eestis pole ma sellist veel müügil näinud, või ei ole lihtsalt osanud piisavalt otsida. Selle teefirma koduleheküljelt aga juba kevadel vaatasin, et tegemist on päris kalli lõbuga, sest üks komplekt, milles on 12 sellist teepalli, maksab umbes 500 krooni ringis, mõni odavam, mõni veel kallim. Hästi ilusti on pakitud ka need teed, pisikesse armsasse kotikesse, pigem oleks nagu tegemist mõne ehtega. Ja kui põnev oli jälgida, kuidas see pallike avanes :)
Päris hõrgu maitsega tee oli, ehkki tuleb tunnistada, et nägemismeel sai seekord suurema elamuse kui maitsmismeel.

5 comments:

SiimB said...

Aga mina ostsin eile kummeliteed. Samuti kotikestes. Seitse krooni.

Sun King said...

Kui ma seda teed seal anumas vaatan, siis tekib kahtlus, et tegemist on hoopiski kalasupiga. Ma olen veendunud, et see punane asi seal taime juures on kala. Või nüüd tuli pähe: mis veel alatum - sa pildistasid akvaariumi ja ajad oma kallitele lugejatele kärbseid pähe!

Kairit said...

Mida te ka kunstist teate!

Anzu said...

eh, maksimast olen ostnud näiteks. mujalt ka :P aga on jah lahe jälgida ja on jah nii, et ega muud naudingut eriti ei saa.. :)

Kairit said...

Issand kui maakas ma ikka olen. Aga tõesti, mina pole seda teed kusagil silmanud :P