Sunday, October 26

Talvehooaeg

Nii, nagu ma salaja olin lootnud, nii läkski. Kuna suvehooaeg on nüüdseks läbi, saab pühapäeval jälle terve perega õhtust süüa. Üsna traditsiooniliselt oligi täna õhtusöögiks grillitud lõhe, millest unistasin juba rongis varbaid külmetades. Kuna grillitud lõhe kuulub isa tehtavate hõrgutiste hulka, siis pole ma kunagi juurelnud selle üle, mis marinaadi ta kalale teeb, et see niiii paganama hea on. Keele viib alla lihtsalt. Täna aga otsustasin selle saladuse jälile jõuda ja selgus, et marinaad on hoopis lihtsam, kui oleksin osanud arvata: teryaki kaste, sidrunimahl ja sidrunipipar. Kala juurde valge vein ja kõik see kokku on lihtsalt nii hea. Ja nüüd hakkabki jälle nii olema, vähemalt nii kaua, kuni mul lõpuks oma väike kööginurk on ja ma saan ise pere õhtust sööma kutsuda :)
Üldse on kuidagi nii hea, kummaline lausa.

1 comment:

Sun King said...

Sellest tõuseb kohutav peretüli. Sa avalikustasid koka salaretsepti... Ja kus minu osa jällegi on?