Friday, August 8

Jasmiinitee

Vahel on hea üksi kodus olla. Näiteks täna. Õhtul käisin poes ja ostsin rohelist teed jasmiiniga. Šokolaadi ostsin loomulikult ka, muidu võib äkki mõni kalor saamata jääda. Ühe tassiga just lõpetasin ja arvan, et teine läheb veidi aja pärast veel. "Love My Way" kõrvale. See on nii-nii hea seriaal. Sarnane varem jooksnud "Meie salajase eluga", mõlemad ju Austraalia omad ja üks peategelasigi sama näitlejatar. Aga "Love My Way" on tõesti hea. Vahel isegi nii hea, et valus hakkab. See on nii ehe lihtsalt. Ja täna on kurb osa, ma tean.
Vahepeal olen süüa ka teinud. Eile tegime Caesari salatit broilerifileega. Mõtlesin täitsa üksi teha, et saaks asja käppa, aga lõpuks tegime ema ja õega koos. Õde tegeles salatiga, mina tegin kastme ja praadisin kanafilee, ema küpsetas saiakuubikud ja riivis parmesani. Oo, ja ma tegin päris küüslauguse kastme :D Aga hea tuli välja.
Siis veel see ka, et olen viimasel ajal päris palju ratta selga jõudnud. See on hea. Täna lausa kaks korda. Väike tiir lõuna paiku ja õhtul veel üks. Kui õhtul välja läksin, siis esialgu tulid mõned piisadki ja ma juba mõtlesin, et nüüd on asi tuksis, aga sõitsin edasi ja ei tulnudki vihma. Oli aga pilves ja mõnusalt lämbe, justkui ähvardanuks äikest tulla. Kui hakkasin koju jõudma, siis tuli isegi loojuv päike pilve tagant välja ja mõtlesin korra sillale seda vaatama minna. Aga ei viitsinud siiski. Aa, kui ühest kohast mööda sõita, siis seal on nii hea saialõhn. Sealt on hea mööda sõita.
Ja nüüd lähen, teen veel ühe tassi jasmiiniteed.

No comments: