Saturday, August 9

Seesaminuudlid

Täna tegin seesaminuudleid jasmiiniteega. Sain sünnipäevaks teeraamatu ja seal oli selline retsept. Kuna ma eile jasmiiniteed ostsin, mõtlesin proovida.
Kõigepealt käisin poes ja see retk kujunes oodatust kolm korda pikemaks, kuna pidin hoisin-kastme saamiseks läbi käima kolm poodi. Ja kas ma siis sain lõpuks selle kastme? Muidugi mitte! Kodust ka ei leidnud seda, ju meil siis pole.
Mis siis ikka. Tulid nuudlid ilma hoisin-kastmeta. Kõigepealt kuumutasin pannil õli, siis lisasin purustatud küüslaugu, hakitud ingveri ja porgandiribad, mida retsept küll ette ei näinud, aga ma tahtsin vähe värvilisemat sööki. Retsept ei näinud ette ka kanafileed, aga kuna mu lihaisu nii suur on, panin ikka kana ka hulka. Kui kana küps, lisasin seesamiseemned ja eelnevalt valmis tehtud munanuudlid. Kõige lõpuks kallasin hulka segu, mis koosnes jasmiiniteest ja sojakastmest. Ma panin natuke Teriyaki kastet ka. Segasin kõik läbi ja oligi valmis. Päris hea tuli muidu.
Nüüd aga tee ja koogi aeg.

Tahaks omale tuulelohet. Ma pole normaalne.

1 comment:

Sun King said...

mulle meeldis munaroog rohkem!