Sunday, July 20

Toomingamarjad

Käisin taas maal. Herned olid peaagu valmis, tikrid ja kirsid ka. Sel puul, millele võrgu panime, oli ikka mõni kirss veel alles ka. Musti sõstraid proovisin juba eelmisel korral, aga nad tahavad veel veidi saada. Punased samuti. Ja siis ma avastasin toomingamarjad. Ei meenu, et ma eelmistel aastatel oleks neid marju märganud või söönud, ehkki ma tean, et aia taga kasvab puu. Aga nüüd ma siis sõin neid. Mäletan, et lasteaias meil kasvas ka toomingas, siis sõin ka selle marju. Muidu ma ei mäletagi, millal ma viimati neid söönud oleksin.
Saun oli seekord kuidagi eriti hea ja muidu oli ka hea, kuid ometi oli kuidagi tühi tunne ning kohati meenus miskipärast üks teine suvi. Aga küll varsti läheb jälle paremaks.

Ja lõpuks ometi on mul need piletid nüüd näpu vahel :)

1 comment:

Sun King said...

sauna taga on aed ja aia taga tiik... vääga hea saun... :P