Monday, June 30

Hispaania!

Ma olen nii-nii rõõmus, et Hispaania lõpuks jälle Euroopa meistriks tuli! Mul oli juba enne EMi algust tunne, et seekord nad võidavad, ja nad mängisid tõesti läbivalt hästi, vähemalt minu meelest. Ja eriti hea meel on mul veel selle üle, et just Torres finaalis (võidu)värava lõi. Torres on lihtsalt kõige-kõige nummim! :) Oleks meil veel Itaalia veini asemel hoopis Hispaania oma, näiteks Torrese vein olnud, oleks veel eriti lahe olnud.
Öösel vist ei saa suurest rõõmust magadagi (mõni üllatus, eks), kuigi võiks ju, täna öösel jäi uni väga napiks, pigem olin poolunes. Mul hea meel, et siiski sinna sünnipäevale läksin, ja veel parem meel, et me sinna ka kohale jõudsime, kuigi auto tahtis meile juba veidi pärast Tallinnast väljajõudmist vingerpussi mängida.
Muidugi pidi seal sünnipäeval olema ka see, keda ma seal eriti näha ei tahtnud, aga õnneks oli seal nii palju rahvast, et me ei pidanud kokku puutumagi. Korra siiski sattusime kuidagi kokku ja siis ta isegi väitis, et mäletab aastatagust. Nojah, imelik oleks ka, kui ei mäletaks. Mõni jälle ei mäletanud mind, mis sest, et ta on nii mõnedki korrad mind kuskilt koju toonud :P Kes teab, võib-olla nüüd ta juba mäletab mind.
Aga tegelikult oli eile väga lõbus ja tore õhtu. Pannkooki sõin, liha ei söönud, kuigi mulle tundus, et seal ainult grillitigi kogu aeg :P Joogiplaanid läksid täitsa sassi, sest keegi tegi mulle viinakokteili ja nii ta läks.
Hmm, peab vist lõpetama, sest asi kisub lobaks kätte, aga kuna ma Hispaania üle niiiiii rõõmus olen, siis täna võib! Ja homme tõotab ka põnev õhtu tulla, veini seltsis ja puha, ning juba ülehomme Saaremaale!

No comments: