Monday, March 31

Käpardlus

Kui miski läheb untsu, siis läheb ka kõik järgnev. Laupäeval polnud mul köögis just kõige parem päev. Kõik algas sellest, et tegin õhtusöögiks kanafileed kookospiimaga. Kõigepealt läks mul ingver veidi kõrbema. Tavaliselt ma olen seda tükeldanud, aga seekord miskipärast riivisin ja hakkas kõrbema teine. Päästsin siis, mis päästa andis, ja viskasin ruttu juurviljad pannile. Kui riisivesi juba täie hooga kees, hakkasin siis kapist basmati riisi võtma. Aga mida polnud, see oli loomulikult basmati riis. Krrrrr! Ma teadsin, et mul sai otsa, aga arvasin, et olin uue ostnud. Ilmselgelt aga mitte. Riisimajandusega olid mul üldse kehvad lood. Metsikut riisi oli ka nii väike nutsakas, pealegi ei oleks see eriti selle söögi juurde vist sobinud, aga no näljaga oleks läinud küll. Õnneks oli mul ka täiesti tavalist riisi, mida küll algul tundus väga vähe olevat, aga pärast tuli täiesti korralik kogus. Järgmisena oli väike jama ka kookospiimaga. Tegin purgi lahti ja vaatan: mida põrgut! See on mingi kamakas, mitte piim. Tegelikult oli vesi all. Kraapisin siis selle pannile ja seal õnneks asi lahenes, ei jäänud tükki ega midagi. Kõige tipuks hakkasin siis riisi maitsema, et kas on valmis. Ja loomulikult olin ma unustanud vette soola panna :D Uhasin siis soola juurde ja see aitas. Võiks küll arvata, et mis käkk sellest kõigest lõpuks tuli, aga tegelikult maitsel polnudki midagi viga, aitas süüa küll :P
Õhtul jätkus mu käpardlus pannkookide küpsetamisega. Ma küll teadsin, et mul ei tule need just kõige paremini välja, aga ikkagi oli nii palju julgust, et kustuda sõbrad pannkooki sööma! Juhei! Esimene pannkook nägi välja selline:

Teine oli üpris samasugune :D Alates kolmandast hakkas juba looma ja pärast tulid juba täitsa ilusad. Ma ütleks, et need olid pannkoogid a la Kairit. Ma olen üsna kindel, et mitte keegi peale minu ei oska nii ilusaid kooke teha!

***

Täna nägin selle kevade esimest liblikat. Kollast liblikat!
Hommikul oli nii hea kooli minna, päike paistis ja tuju oli priima. Loengus oli päris keeruline paigal olla :P
Nii hea, kui sees on säde, mis teeb rõõmsaks ja rahutuks.

8 comments:

SiimB said...

minule väga meeldis. nagu ma ütlesin, rohkemgi oleks võind olla. kooke.

Kairit said...

Järgmine kord siis saad rohkem. Kooke.

Sun King said...

Samad sõnad, mulle ka meeldis. Rohkem kooki! Ja miks sa kohe ei öelnud, mida õhtusöögiks tegid. Me arvasime Siimuga tõsimeeli, et õhtusöögi ebaõnnestumine seisnes selles, et ebaõnnestus banaani koorimine.
Ausõna, järgmisel korral ma mängin sinuga kaarte!

Kairit said...

Vaevalt küll.

Anzu said...

ma tegin ka kunagi selliseid pannkooke. aga nüüd ei tuleks enam kõne allagi :P

Kairit said...

Njah. Mulle tundub, et mu põsed värvusid praegu häbist peaaegu sama punaseks kui tomat mu taldrikul :P

Sun King said...

Aga mina sain täna küll head toitu! Isegi väga head vist.

Anzu said...
This comment has been removed by the author.