Tuesday, April 8

Söömisrõõmud

Kõigepealt pean rääkima nädalavahetusest, mis oli tõeline söömisparadiis ehk siis vanaema sünnipäev. Loomulikult oli laual seapraad, hapukapsas ja kartul. Peale selle makaronisalat, singirullid, lihapallid, suitsukana, soolalõhe, mitut sorti heeringafileed, kalakotletid tomatikastmes (vaieldamatult kõigi lemmikud, viimaste pärast läheb kismaks!), hapukurk, juust. Kindlasti oli midagi veel, praegu lihtsalt ei meenu. Lisaks kolme sorti torti ja veel mingi kringli moodi asi. Ja muidugi vanaema enda valmistatud liköörid, seekord saime mustsõstra ja kirsi oma. Hea, et mul praegu kõht täis on, muidu ma ei suudaks seda siin kirjutada :P Kõik muu oli ka tore ja nalja sai palju nagu ikka ning veel toredam oli, et emps ka jälle seal oli :)
Pühapäeva õhtul tegin jällegi pannkooke, seekord väikseid ehk hapupiimapannkooke. Tegelikult ma tegin keefiriga, aga see selleks. Päris head tulid, kuigi kui ma oleksin munavalge ja -kollase eraldi vahustanud, oleksid kohevamad tulnud. Sõin neid kohupiima ja vaarikamoosiga. Tegelikult mulle meeldivadki need väiksed pannkoogid rohkem kui ülepannikoogid, kuigi viimasel ajal on ka ülepannikad rohkem meeldima hakanud. Varsti teen jälle.
Eile mõtlesin jälle midagi uut teha proovida ja tegin kanapüreesuppi. Seda oli äärmiselt lihtne teha ja koosnes põhimõtteliselt ainult kolmest komponendist. Kõigepealt keetsin kanafilee. Seejärel keetsin ühe porgandi ja paar katulit ning kui need olid peaaegu pehmed, panin kanafilee nende hulka. Lisasin ka natuke kanapuljongikuubikut ja lasin veel keeda. Lõpuks püreestasin kõik ära ja oligi valmis. Päris hea tuli, kuid kui teinekord teha, võiks isegi rohkem kana olla ja ehk ka veel mingeid komponente juurde lisada.
Täna aga tegin kartuliputru. Oi-oi kui soolast kartuliputru :D Ei tea, mis mul arus oli, et nii väheste kartulite puhul nii julgelt soolasin. Kõrvale tegin segu hakklihast, tomatitest ja ubadest. See ei olnud õnneks väga soolane, seega sai süüa küll. Praegugi on veel kõht täis. Aga hiljem ehk läeb üks tass kakaod.

Niuguks ka natuke, aga ei viitsi. Võib-olla mõni teine päev.

5 comments:

SiimB said...

ma tegin täna võileiba. tegelikult polnud ei võid ega leiba. aga see eest oli sai, sink ja juust. kõigepealt sai, siis juust ja siis sink. voh, päris palju sõin. amps-amps.

Anzu said...

ma küll niugun. näiteks eepärast, et ma ostsin(!) täna kaupsist kardulaputru, mis pold üldse hea. ja närisin mingit külma ollust kõrvale.

aga vahva oli lugeda, mida teil suguvõsasöömingutel pakutakse. mul ka laupäeval tulemas üks.. üsna sarnane.

ja tegelt on nii tore, et kell pool 12 õhtul vms sinu juurde sadades saavad näljarotid ikka kehakinnitust :) aitäh!

Kairit said...

Siim, sa oled tubli. Aga miks sa juustu singi alla panid, ma oleksin küll juustu singi peale pannud :D

Anule: jah, sellised suguvõsasöömingud on vahelduseks ikka toredad, head kodused toidud :)
Aga mul polnud ju eriti midagi pakkuda teile..järgmine kord püüan olla paremini varustatud! Kuigi ma oleksin ju võinud aimata, et te mulle külla tulete, nägin teid isegi eelneval ööl unes :P

SiimB said...

täna tegin pelmeene. praadisin. kõik nelisada grammi. sõin ära. kõik nelisada grammi. ökoketšupit, hapukoort ja ökomaitseainet ka. amps-amps.

Sun King said...

Mina sõin täna esimest korda õhtul kell kaheksa. Ma ei tea, mis see oli, aga hea oli. Vaaritage edasi, ma tulen ja muudkui söön. Ma olen kergelt ülekaaluline.