Wednesday, January 9

Uus!

Eile tegin kartuli-porgandipüreesuppi. See oli mu esimene katsetus püreesuppide vallas ja peaks ütlema, et õnnestus. Kartsin küll, et võib-olla jäävad tükid sisse või on muidu maitsetu möks, aga seda ei juhtunud. Isegi maitse oli olemas. Lisasin veel peterselli ka, kuigi retsept seda ette ei näinud. Eile tegin suppi vahukoorega, kuid järgmine kord võiks proovida (sulatatud) juustuga.

Peale selle on mind tabanud smuuti-hullus. Kodus korra tegin ja nüüd ei saagi enam lahti sellest. Muudkui mikserdan. Aga vähemalt ei söö ma siis pidevalt šokolaadi-kooki-küpsist. Ehk. :P
Lapsed, smuuuuuuutile! :D

5 comments:

Anzu said...

mina tegin ka püreesuppi - kartulist, porgandist, sibulast ja sulatatud juustust (pidi olema lõhe-kreveti, aga seda kaupsis ei old, seega võtsin miski tomati-basiiliku). pärast uhasin krevetid sisse.. nämmmmmm :)

Kairit said...

Mul oli ka nämm. Järgmine kord proovin ka juustuga. Sibulat vist siiski ei pane. Kuigi püreesupi sees vist eriti vahet polekski :P

Sun King said...

Kas see oli see supp, mida ma oleksin saanud, kui mul kõht juba täis poleks olnud?

Kairit said...

Ei. Supp oli päev varem siiski.

Sun King said...

Nojah,paremaid asju süüakse ikka ilma minuta!