Sunday, January 6

Pühapäevahommikune

Kes teab, mis mulle sisse läks, igatahes käskisin end täna hommikul mõistlikul ajal üles äratada, et ma saaksin hakata pirukaid küpsetama. Aetigi mind siis mõistlikul ajal üles, kuid kuna minu uni on teada, siis päris üles tõusin natuke vähem mõistlikumal ajal. Lehttaina-viineripirukad ning magusad lehttainapirukad õunte ja aprikoosimoosiga valmisid enam-vähem keskpäevaks, seega sai sellest midagi hommiku- ja lõunasöögi vahepealset. Välimuselt oleks võinud pirukad veidi kobedamad olla, aga maitse oli täitsa hea. Järgmine kord püüan siis ka välimusele veidi rohkem rõhku panna :P

Oh, ma juba tean, et Tartus hakkan jälle ahjust puudust tundma..
Hea aga on see, et sain täna endale ühe üsna vajaliku väikese kodumasina, mis peaks mu söögitegemisvõimalusi jällegi natuke suurendama. Juhei! :)

1 comment:

Sun King said...

Minul nigu oleks ahi põhimõtteliselt...