Tuesday, November 13

Vahepala

Vahepeal, kui ma ei viitsinud enam väga asjalik olla, siis ma tegelesin sellega:

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Olevat olnud üks armas lokkidega tüdruk, kelle järgi ema mulle nime pani.

2. Millal viimati nutsid?
Eile.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Kui ma kiiresti ei kirjuta, siis täitsa meeldib.

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Lõunasöök jääb mul tavaliselt vahele või on sellel ajal hoopis hommikusöök.

5. Kas sul on lapsi?
Ei.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Äkki olekski. Aga kes teab, kas me üldse kokkugi satuks, et tutvuda.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Mitte väga tihti, aga tuleb ikka ette.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei ole.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Ilmselt mitte.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Lemmikuid just ei ole, aga need kõige harilikumad on kõige paremad.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Üldiselt küll.

12. Kas pead end tugevaks?
Vaimselt küll, aga füüsiliselt võiks tugevam olla.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Jällegi pean ütlema, et lemmikut pole, aga vaniljejäätis iirisetäidisega või piparmündijäätis läheks iga kell.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Silmi.

15. Roosa või punane?
Punane.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
See, et ma olen mõnikord liiga kohusetundlik, ja see, et muretsen mingite asjade pärast rohkem, kui peaks.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Ilusaid hetki ja kalleid inimesi.

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Loota ju ikka võib.

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Praegu on seljas hoopis seelik ning sokke polegi jalas.

20. Mida viimati sõid?
Apelsini.

21. Mida hetkel kuulad?
Coldplay laulab.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Sinine.

23. Lemmiklõhn?
Kevade lõhn. See lõhn, mida on tunda siis, kui küünlad ära puhuda. Männimetsa lõhn.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Õega.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Suusatamine.

26. Su juuksevärv?
Kahtlane.

27. Su silmade värv?
Hall.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei ole tarvis.

29. Lemmiktoit?
See on küll raske küsimus.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Kui peab just nende vahel valima, siis pigem õnneliku lõpuga.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Hmm. Ma arvan, et see oli “Georg”.

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Musta.

33. Suvi või talv?
Suvi ja talv.

34. Kallistused või suudlused?
Kallistused ja suudlused.

35. Lemmikmagustoit?
Koogid on head. Kodune mannavaht ka.

36. Mis raamatut hetkel loed?
Eks ma neid erialaseid praegu loen.

37. Mida su hiirematt kujutab?
Ei ole hiirt ega matti.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
“Sõbrad”.

39. Lemmikheli?
Muusika on ilus. Kõuekõmin. Meremühin.

40. Rolling Stones või The Beatles?
Biitlid.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Austraalia.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Ehk ikka midagi on, aga praegu ei meenu. Teised oskaks seda võib-olla paremini öelda.

43. Kus sa sündisid?
Tallinnas.

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
Mis siin ikka kommentaarida.

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Vaata eelmist.


Teetassi kõrvale passis teha küll.
Mulle meeldib, et kell kolm päeval saab juba küünlad põlema panna.

8 comments:

Sun King said...

Mina kommenteerin. Andekuse-küsimuse vastus on helberdamine, neiu! :P Sa tead suurepäraselt, milles andekas oled :) Mõned vastused panid mõtlema ning haakusid kaudsemas mõttes meie viimatiste vestlusteemadega, aga jäägu nende sisu meie vahele. Psühholoogiline mõõde avardus isegi mõne siinse trafaretse küsimuse mõjul, millele vastanud olid. Ma toonitan veel kord siin nende vastuste põhjal seda, mida olen sulle öelnud ;)

SiimB said...

Vahepeal, kui ma ei viitsinud enam väga asjalik olla, siis ma tegelesin sellega:

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Minu meelest mitte...

2. Millal viimati nutsid?
Seda täpselt ei mäleta, aga järgmine kord on arvatavasti homme arvestusel.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Loomulikult!

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Moos.

5. Kas sul on lapsi?
Ma loodan, et mitte.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Tahaks loota, sest vastasel juhul poleks ma iseendaga sõber ja seega ei saa olla ka kellegi teisega sõber vist...

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Jaa!

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei!

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Võib-olla!

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Odavad.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Reeglina jah.

12. Kas pead end tugevaks?
Ei.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Parajalt sulanud.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Hmm.. nägu?

15. Roosa või punane?
Khmm??? Khmm! Roosa!

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Iseloom.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Maiseid naudinguid.

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Ma üldse ei viitsigi sellele praegu mõelda.

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Püksid - beežid, sokid - mustad.

20. Mida viimati sõid?
Pitsat.

21. Mida hetkel kuulad?
Pille arvutist tulevat kaheldava väärtusega muusikat... Nelly Furtado vist.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Valge nagu siid.

23. Lemmiklõhn?
Vaata seitsmeteistkümnendat.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Kurja toanaabriga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Jalkaaaa.

26. Su juuksevärv?
Satään (veel)

27. Su silmade värv?
Ema ütles, et sinakashallid. Minu meelest lihtsalt hallid.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei.

29. Lemmiktoit?
Küsimus pole piisavalt atraktiivne, et viitsiksin vastata.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Hetkel vist ootan õnnelikku lõppu ja teisi ilusaid asju.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Kas see võis äkki olla see Mihkli juures hakkiv "Naine vees"? Äkki tõesti..

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Sinist. Helesinist.

33. Suvi või talv?
Praegu on talv.

34. Kallistused või suudlused?
Jah, palun.

35. Lemmikmagustoit?
Vaata kahekümne üheksandat.

36. Mis raamatut hetkel loed?
Hmm... pealkirja ei tea, alapealkiri on "The Commission"

37. Mida su hiirematt kujutab?
Kujutab, et teda pole.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Hmm... kaks minutit seriaali "Kodus ja võõrsil" enne teooriatundi.

39. Lemmikheli?
Plahvatused!

40. Rolling Stones või The Beatles?
Rolling Stones

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Reisid on väsitavad, ei puhka. Austria.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Kindlasti, see lööb välja mõni päev enne mu surma ja kui ma oleks selle varem avastanud, oleksin saanud rikkaks, kuulsaks, õnnelikuks, rikkaks, kuulsaks, õnnelikuks, rikkaks, kuulsaks, õnnelikuks, rikkaks...

43. Kus sa sündisid?
Sünnitusmajas.

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
Tuhandeid.

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Mihkel, kes hävitab mind verbaalselt 40-nda küsimuse vastuse eest.

Sun King said...

Sina oled ikka üks haruldane möllakas! Mitte mölakas, vaid möllakas. Mõnitad nii suurt ja tähtsat testi! Millal sa üldse viimati rollinguid kuulasid???:D Plahvatustega ära mängi... Too Tallinna pommimees pole veel süüdi mõistetud... Rohkem ei viitsi kommida, söö seeni parem.

Sun King said...
This comment has been removed by the author.
Anzu said...

Jummeljummeljummel. Ma oleksin end äärepealt ogaraks naernud. (Jah, mul veel on arenguruumi.) Ja mitte Kairiti vastuste peale.

Sun King said...
This comment has been removed by the author.
Kairit said...

Anu, kelle vastuseid sa naersid? Muide, ka mina sain ühtesid vastuseid lugedes hea kõhutäie naerda. Heas mõttes muidugi.
:)

Pille said...

ma vist loen liiga harva bloge.. jään kõigest heast ja furoori tekitavast ilma ja puha.
siimb sensuaalsetest vastustest jäi kuskile pähe kõlama 'Pille kaheldava väärtusega muusika' ja 'kuri toanaaber'.. ma ei tea, keda ta oma toanaabriks peab, mõnd vaest prussakat või Milkot ehk. igatahes on tõsiselt kahju, et ta kodus nii jubedaid helisid ja elukaid taluma peab.
aga jah, vähemalt ma tean, keda kallistama ja suudlema tulla. kuigi kairit võib tõsiselt ära ehmatada selle peale vist :P