Monday, November 19

Salat

Tegin just salatit. Makaroni ja tuunikalaga. Tahtsin kuumsuitsutatud kala osta, aga kaupsis seda polnudki. Eile vähemalt mitte. Ostsin eile asjad ära, kuid ei viitsinud siiski teha. Niisiis tegin täna. Panin sisse veel muna ja tomatit ka. Oligi vist kõik. Ahjaa, hapukoort ja majoneesi ikka ka.
Noja päris hea on, natuke liiga soolane küll, kuigi panin üsna vähe soola. Ju siis oli kalakonserv soolane. Aga näljaga käib kah.
Ostsin täna teed. Sencha blueberry. See oli mul vahepeal otsa saanud, kuid täna tuli selle isu. Kui hakkasin teed tegema ja paki avasin, tundsin jälle selle lõhna. Ma ei saa aru, millest see tuleb, aga selle tee lõhn tekitab minus mingit kummalist emotsiooni. Sellega justkui meenuks midagi, aga ma ei tea, mis see olla võiks. See on midagi ebamäärast. Vist. Olen seda ka varem tähele pannud, et selle tee lõhn mulle kuidagi mõjub, kuid täna mõjus eriti teravalt.
Aga kuna ma ei oska teha süüa väikeses koguses, siis on mul ilmselt ka homne söök olemas. Ja ka ülehomme...kuigi vaevalt ma seda siis enam tahan. Kui see siis veel üldse kõlbama peaks.

4 comments:

SiimB said...

Issand-ohissand-ohissand küll ma ütlen.. mul võtab silma märjaks kohe....

SiimB said...

Issand-ohissand-ohissand küll ma ütlen.. mul võtab silma märjaks kohe....

Kairit said...

Nii märjaks kohe, et kirjutasid kaks kommentaari? :P

Sun King said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kas nii hea ongi sinu tee lõhn?! Issand. Muuseas, niimoodi ei maksa toitu reklaamida, eriti, kui ma juhtun näljasena tormisest ja raskest ööst hommikusse tulemas!