Tuesday, October 16

Eile

Kasutasin juhust, et olen kodus ja siin on ahi, ning tegin kartuli-hakklihavormi. See on selline söök, mida ma teen siis, kui mul muud ideed parasjagu pähe ei tule, aga samas see läheb mulle alati. Tartus olen seda panni peal ka kuidagimoodi teinud, aga see pole ikka see. Niisiis sain eile ahjuvõlusid kasutada. Hakkliha ma küll soolasin üle (kokk on armunud?!), aga lõppkokkuvõttes kartul ja hapukoor mahendasid asja ning välja tuli päris hea. Õde muidugi ütles, et tema arvates oli täitsa mage, aga tema jaoks on alati mu toidud magedad. Mariliis see-eest jälle alati hurjutas mind, et tahan teda soolaga tappa. Mine võta kinni, keda ma siis uskuma peaks.

19 comments:

SiimB said...

Ma arvan, et nüüd on õige aeg ja koht alustada diskussiooni teemal "Kellesse on Kairit armunud?". Kes teeb esimese pakkumise?

Sun King said...

Mina tean, mina tean! :D Aga seda lisaks, et minu ahjuga võib süüa teha. Mitte et ma ise nüüd niiväga näljane oleks, aga noh, niisama.:P

Sun King said...

Mina pakun tegelt, et see on Siim, mulle ju smuuuutit ei lubatud teha!

Kairit said...

Tehke enampakkumine.

SiimB said...

Äh, millele? Sulle? Smuutile? Sellele, et Mihkel on tegelikult kapi...?

Sun King said...

Ei ole mina kapikoll!!!

Sun King said...

Mina teen enampakkumise, et vastus Siimu küsimusele on Siim.

Kairit said...

Ärge ajage asja nii keeruliseks.

SiimB said...

Selge. Seleta siis meile asi lihtsalt ära.

Sun King said...

Minu pakkumine oli väga selge või pean seda veel kordama? :P

Kairit said...

No kui te veel aru ei saanud, siis ma ju esitasingi küsimuse, KAS kokk on armunud :P
Öeldakse ju, et kui toit soolane, siis kokk armunud.

Sun King said...

Ammu teada, et kokk armunud on, küsimus on KELLESSE?!

SiimB said...

ma pakun tegelt, et lasanjesse näiteks

Kairit said...

Jap, Siim, sul on tuline õigus.

Sun King said...

Vot seda juttu mina küll ei usu! Kus ta saab lasanjesse olla, kui ta selle kohe ära sööb?! Kesse siis armastatut ikka sööb. Nii et see võimalus on kummutatud!

Kairit said...

Kah õige..

Kairit said...

Näib, et siinne arutelu on vaibunud, kuid tulemusteta :P

Sun King said...

Sulle ei anna ikka asi rahu :P Ma ju ütlesin õige vastuse. Seega nõustutakse sellega, vastasel juhul kestaks tuline vaidlus edasi :D

Kairit said...

Ei ole ma millegagi nõustunud.