Saturday, March 1

Laupäevane idüll

Trallallaaa. Täna otsustasin, et on paras aeg midagi uut katsetada. Katsetamiseks aga on aega vaja, seepärast osutus tänane päev õigeks. Kui ma olin juba mitu head tundi laua taga istunud ja tööd teinud, sai mul lõpuks sellest küllalt. Sirutasin end püsti ja rühkisin tugevat ning külma tuult trotsides poodi. Tagasi tulles oli juba märksa parem.
Niisiis tegin jälle vana head lemmikut, kanafileed, aga täna veidi teistmoodi kui tavaliselt. Ühesõnaga üritasin sellele justkui mingi kastme teha (hiinapärast vms). Kõigepealt pruunistasin pannil porgandid, rullkõrvitsa ja herned ning panin need siis kõrvale oma aega ootama. Paprikat oleks ka tahtnud, aga kaupsis ei olnud jälle ilusat paprikat, ma ei saa aru, mis seal toimub. Nii, järgmiseks läksid pannile soola, pipra ja karriga maitsestatud kartulitärklises veeretatud kanafileetükid. Kui need ka ilusti pruunid ja puha, kallasin hulka kohvikoore, supilusikatäie sojakastet ja natuke kanapuljongit. Millalgi vist läks küüslauk ka sisse. Kõige lõpuks said juurviljad ka kana hulka ja valmis see oligi. Kõrvale basmati riis muidugi.
Täitsa hea tuli välja kogu see kupatus. Maitses hästi, kuigi kaste oli veidi liiga paks ehk. Oleksin võinud vähem kartultärklist panna. Aga jäi igatahes mahlakam kui üldse ilma kastmeta, nagu ma tavaliselt olen teinud.
Nüüd tuleb natuke leiba luusse lasta ja siis jäätise kallale. Kui veel ühe tilga veini ka saaks, siis oleks ju lausa taevalik..

:)

4 comments:

Sun King said...

Korrata. Ma tulen siis esmaspäeval veiniga. Nagu lubatud. Uraq!

Kairit said...
This comment has been removed by the author.
Kairit said...

Vaevalt küll.

Sun King said...

aitäh!