Wednesday, February 20

How sweet is this?

Täna oli menüüs koorene kanapasta, mu järjekordne omalooming. Kuna mul oli kapis peterselliuputus, siis ma tahtsin seda mõnes söögis rakendada. Tont teab, miks ma seda just pasta, kanafilee, köögiviljade ja koorega segada tahtsin. Ühesõnaga praadisin kanafilee ja rullkõrvitsa pannil koos soola, pipra ning karriga. Segasin need keedetud pasta hulka, lisasin tomati ja peterselli ning kallasin kõige peale vahukoore (19%-ne siiski). Päris hea tuli, kuigi peterselli (ehk siis seekord n-ö põhikomponendi) maitset polnud pea üldse tunda :P

Viimastel päevadel olen mitu korda jooksnud kokku inimestega, keda polnud ammu näinud. Eile tabati mind koogiriiuli (!) ees. Olin just sügavalt ametis koogi valimisega, kui kuulsin kedagi selja taga mind teretamas. Pöörasin ringi ja tundsin ta ära. Ja siis, nagu arvata oligi, tuli see küsimus. Jah, ma lubasin mõelda ja andsin isegi oma telefoninumbri, kuid ma pole endas üldsegi kindel. Aga ma kardan, et ma lasen end jälle ära rääkida. Tegelikult ma ju tahan ka, aga lihtsalt ei tea, kuidas asjad praegu kujunema hakkavad. Eks näis :)

See on ka tore, kui avastada ühel ilusal päeval oma kotist punase paberi ja südamekesega šokolaadimedal, mida olen endaga juba üle nädala kaasas kandnud ning selle olemasolu lihtsalt unustanud. Ma ei tea, kas tasub mainida, et ühel õhtul oli mul hirmus magusanälg ja mul polnud midagi magusat..Täna oli hirmus tahtmine see ära süüa, aga siiski ei teinud seda. Las ta olla veel natuke siin laua peal.

Praegu aga naudin kannutäit ingveriteed ja premeerin - ei tea küll, mille eest?! - end Raffaelloga.

20 comments:

Sun King said...

Teine lõik on täis äärmiselt sisutihedat informatsiooni.

SiimB said...

märkasin samuti :P kas see tähendab, et üle pika aja saab kööginurgas taas põnevatel teemadel spekuleerida? :DD

Sun King said...

Mina arvan, et Kairitile pakuti vanemlaborandi tööd mõnes kulinaariaettevõttes.

Kairit said...

Absoluutselt!

SiimB said...

nähhh... nüüd pole enam üldse põnev arvata, kui kairit kinnitas. palju bruto on? karjäärivõimalused? 35 päeva puhkust? ülemus on kena?

Sun King said...

SiimB, ära kohe armukadetsema hakka siis!

SiimB said...

Päikesekuningas. Ära muutu frivoolseks! Miks ei või lihtsalt ligimese õnnestumiste üle rõõmu tunda?

SiimB said...
This comment has been removed by the author.
Kairit said...
This comment has been removed by the author.
Kairit said...

Mu kommentaar oli küll mõeldud siimb järele, kuid mõni jõudis must paraku ette, seega jäi jällegi vale mulje.

Sun King said...

palun vabandust, aga see frivoolsus on külge jäänud...

Sun King said...

Küll nüüd kustutavad :D

Kairit said...

Kui te isegi sügisest lihtsat mõistatust ära ei lahendanud, siis seekordsega pole teil lootustki.

Anzu said...

Mina ei tea, minul on kööginurgas alati põnev olnud.. :)

Sun King said...

:D

Ja mina lahendasin mõistatuse ära tegelikult.

Sun King said...

Ja pealegi - ma saan täna kirjut koera! Voh! Kui sina ei tee, siis keegi ikka teeb. Ja karuks sina jääd.

Kairit said...

Mis mõistatuse sa siis ära lahendasid? Ma küll ei tea, et oleksid lahendanud.

Sun King said...

Ma ei saand seda ju välja öelda!

Kairit said...

Miks mitte?

Sun King said...

Ma kardan tervise pärast.