Thursday, November 29

Punane ja valge

Mis sobiks ühte valgesse ja lumisesse päeva paremini kui tomatisupp? :P
Ühesõnaga olen viimasel ajal köögis laisaks läinud. Nädalavahetusel kodus nautisin isa tehtud hõrgutisi ja nüüd viimastel päevadel ei ole kuidagi viitsinud ise midagi asjalikku teha. Aega pole ka nagu olnud.
Täna oli aga isu millegi sooja ja hea järele. Loomulikult on just siis, kui mina olen plaaninud hakata süüa tegema, köögi hõivanud kallis boksinaaber koos oma sõpradega. Niisiis pidin veel mitu tundi kannatama tühja kõhtu. Ehk seepärast tundubki see supp koos ohtra juustuga praegu nii hea?
Peaaegu nimetaksin seda tänase päeva ilusaimaks hetkeks, aga üks trumpab selle siiski üle. See oli hoopis siis, kui ma istusin aknal, jõin teed ja vaatasin langevaid lumehelbeid. Hingekosutava muusika saatel. Just siis tundus, et elu võib vahelduseks isegi ilus olla.

13 comments:

Sun King said...

Elu on enamasti alati ilus. See rämps, mida aeg-ajalt nägema-kogema-tundma peame, on ainult selleks, et me ei väsiks ega harjuks liialt ümbritseva iluga. Tead küll ;)

SiimB said...

Jah. Just. SunKing teab. Ja kidrajuhtmeid rebitakse ka seetõttu keset kontserti võimu tagant, et me ei väsiks ega harjuks liialt ümbritseva iluga. Just.

SiimB said...

Ahjaa, üks asi veel... ISSAAAAAAAND KUII IIIIIIIIIIIIIILUS TOMAAAAAAAAAAAATISUPPP

SiimB said...
This comment has been removed by the author.
Sun King said...

SiimB (Siim Bobkov see ei ole!), ära räägi välja käkke, mida kavatsen vanadele keerata otse laval, publiku silme all! Mina ei ütle supi peale midagi, ma olen nurgas pikali. Minestusest muidugi mõista.

Kairit said...

Lollid olete!

Kairit said...

Eriti siimb.

Sun King said...

Miks mina loll olen???????????????

SiimB said...

Miks MINA loll olen??????????? :'(((

Sun King said...

siimb, laku sa ka siili.

Kairit said...

Kallis siimb, eks sa mõtle natuke, miks SINA loll oled.
Ja kes nüüd töinab. Ma küsin KES. Ah? Ah?!

SiimB said...

See ei olnud mina, see oli Dhani Harrison. Küsi Mihkli käest, kui ei usu. Ma pole milleski süüdi. Kõik on lavastatud! Lavastatud süüdlaseks! Aaaaa.... aaaaa... ploomimahl sai otsa!

Sun King said...

Veel kord, siimb, laku siili! Kui sa oleksid Dhani Harrison, oleks sul muusikalist kuulmist rohkem ja sitarit mängiksid nagu jumal! :D