Wednesday, February 25

šokolaadikoogine

Küpsetasin eile nii hää šokolaadikoogi ja kujutasin juba ette, kuidas kööginurgas saab üle hulga aja jälle korralikku söögi- ja koogijuttu rääkida ja et panen pildi ka ja puha. Tuhkagi. Sest juhtus see, et enne koogi serveerimist suutsin selle kummuli keerata, osa kukkus põrandale, aga suurem osa jäi õnneks laua peale pidama. Mina juba oskan. Hetkeks oli selline tunne, et ppppp! Aga õnneks olid kõik arvamusel, et kõhus läheb niikuinii segamini :P
Ehkki välimus jättis soovida, oli maitse tõeliselt hõrk. Tõesti hea, mõnusalt kreemjas ja šokolaadine kook, ma pole ammu midagi nii head saanud. Lihtne teha ja küpsetama peab ka ainult 11-15 minutit, et jääks parajalt kreemjas. Ma usun, et hakkan seda päris tihti tegema, nii et ei mingit 'suveks vormi' (mis siis, et ma pole seda kunagi tahtnudki!).
Ei. Ma pean ikka oma suurepärasest koogist pildi ka panema.

1 comment:

kristina said...

nämma, ma võtaks sealt ka kohe ühe .. lusikatäie :)