Sunday, January 4

Vürtsikat uut!

Haha. Minu uus aasta algas küll suurepäraselt. Saabusin Tartust nagu sõjast: juuksed kõrbenud, nägu tahmane ja põlve all vinge sinikas. Aga muidu oli ju tore.
Nüüd on küsimus selles, kuidas saada homme hommikul jälle kell 7 üles, kui viimased viis päeva on olnud vabagraafik. Praegu igatahes pole uneraasugi, seepärast tegin just tassitäie teed, mis väidetavalt peaks tooma hea une.
Olin täna natuke tubli ka ja avasin üle hulga aja selle neetud magistritöö faili. Jah, kui seda natuke silmitseda, siis ei tundugi see nii hull. Igatahes on nüüd tagumine aeg ennast kokku võtta!

Alanud aastalt ootan palju. Eelkõige endalt. Kaks suurt ja hulk pisemaid eesmärke on igal juhul seatud.

4 comments:

SiimB said...

Magtööd teeme võidu!

kristina said...

sekundeerin! kuigi arvan juba ette ära, et jään kolmandaks.

Sun King said...

Jess, mina olen essa!

Anonymous said...

eiei, MINA olen essa :P