Monday, November 24

Magus päev

Tundub, et 24. november ongi selline magus päev. Vähemalt viimasel ajal. Eelmise aasta 24ndat ma ei mäletagi miskipärast, kuid üle-eelmise aasta 24. november oli väga magus. Ja kolme aasta tagune 24. november oli veel eriti magus.
Tänane tõeline maiuspala on muidugi Coldplay "Prospekt's March". Sobis tänasesse kaunisse lumisesse päeva eriti hästi ja tegi meele nii heaks :)
Jõin hommikul üle hulga-hulga aja sidruniga teed. Hapukas algus magusale päevale. Lõpp on siiski magus, sest kostitasin end just halvaaga, mille sõbranna mulle kaasa andis, kui tal viimati külas käisin. Pidavat olema miski eriline sort, mida saab ainult Paidest. Hea on küll ja suur ka, tükk aega olen teda juba söönud, aga otsa pole veel saanud. Pole viga, küll varsti saab.

Mingi pisike rahutus on siiski minus ja suuuur Tartu-igatsus. Magus igatsus.

4 comments:

kristina said...

Ema ostis kadridele komme, sest mardipäeval tal ununes. Ja nagu ikka, käisid meil mardipäeval mardid, aga täna ei tulnud ühtki kadrit. Seega on kõik kommid MINU! Nii et nõustun sinuga, täna on tõesti magus päev. :)

Kairit said...

Ma arvan, et kõik kadrid olid kuskil lumehanges kinni.

SiimB said...

vaevalt küll!

Sun King said...

Minul on praegu Kadri toas.