Sunday, April 20

Lõhefilee

Eile tegin esimest korda elus kala. Kõlab kummaliselt tegelikult. Kui ma tavaliselt üksi kodus olen, teen kanafileed vms, mida saab ahjus teha. Ma ei teagi, miks ma pole varem selle peale tulnud, et kala teha. Võib-olla seepärast, et tavaliselt, kui meil kala tehakse, ostetakse terve kala ja seda peab puhastama ning muidu sellega mässama. Olen kindel, et seal pole tegelikult midagi keerulist, aga fileega on ju eriti lihtne. Niisiis ostsin tüki lõhefileed, kastsin seda sidrunimahlaga, lisasin veidi soola ja tilli loomulikult ka. Väga lihtne, aga väga hea. Toob kala maitse kõige paremini esile. Kuna ma sain poest päris suure tüki, siis tegin kõrvale ainult salatit, riisi vms ei hakanudki tegema.

Muidu läks Tallinnas-käik igati asja ette, eile oli igati tore ja lõbus õhtu. Üllatusi jagus samuti. Teine kordki võiks.
Njah, oleksin ma mag.tööga ka veidikene asjalikum olnud, oleksin ma praegu veel rohkem rahul.

Ja jällegi veendusin, et on ikka hea küll, kui on olemas keegi, kellele saab ka oma kõige veidramatest mõtetest ja tunnetest rääkida. Ma loodan, et see jääbki nii :)

7 comments:

SiimB said...

esimest korda... ma tegin juba põhikoolis kalapulki!

Sun King said...

:D
kaua see sadism kestab???? kaua veeel? miks ma pean näljasena neid kirjeldusi lugema?? millal ma süüa saan???

Kairit said...

Siimule: Kalapulki tegin mina juba algkoolis! Ma pidasin silmas siiski kala selle kõige otsesemas tähenduses.
Mihklile: Süüa saad siis, kui süüa teed.

Anzu said...

"Miks on meie vahel lõhe?"

:)

Kairit said...

Lõhe tuleb lõhestada!

Sun King said...

minul laual on kuivatatud särjed.

Anzu said...

lõhe lõhestamine kõlab nagu alliksaar :) kõmpsisin tunni eest hurda pargis oma rebaskohustust täites, aga ei söandanud sulle helistada..