Saturday, March 15

Rõõmus või rõõmus

Tegin täna hommikul külmkapiukse lahti ja mis ma näen - ongi! Koer. Kirju koer. Kaks tükki lausa! Mis nemad sääl teevad või kuidas sinna said, mina ei tea. Ma ju kardan koeri.
Kuidagi hea ja rõõmus on olla. Hoolimata sellest, et mõni asi ikka üsna tugevalt häirib ja tuju rikub. Aga mul on isegi nii hea tuju, et suudan end vaos hoida :p Ainult naerataks kogu aeg.
Tegelikult ei olegi nagu millegi üle eriti rõõmustada, kui nüüd mõtlema hakata. Aga tühja sellest, ma õitsen edasi!
Hämmastavaid asju juhtub ikka ka vahel, nimelt läksin eile enne südaööd magama. Hah! Ja veel...polegi ammu nii hilja (või vara?) koju jõudnud, et väljas juba valge. Ilus hommik oli igatahes.
Ja see ka veel, et võib-olla juhtub esmaspäeval või teisipäeval midagi omamoodi põnevat. Näis.

2 comments:

Sun King said...

Pole mille üle rõõmustada???

Anzu said...

tead, pärast seda koera ja šokolaadi läksin konventi refekat kirjutama ja siis tuli mu ak! ema ja tõi mulle veel ühe 200g fazeri. kas saab jubedamat magusapäeva olla? :P ja noh, sulle ma helistada ei saanudki pärast, mind hiivati lihtsalt ootamatult enne valve lõppu minema.

aga teeme koeravõistluse millalgi :P aliasega loomulikult.