Thursday, October 4

Miks?

Eile õhtul istusime Pillega köögis. Ma pakkusin talle maitsetut teed (mh, ma ikka ei oska vaarikavartest teed teha) ja tomatisuppi, mille kohta Pille ütles, et arenguruumi veel on. Ometi otsustasin ma just siis, et peaks ikka oma kööginurga jälle avama ja siia vahel oma katsetusi kirja panema.
Tegelikult sai see mõte alguse veelgi varem. See oli siis, kui ma tegin pastat kanafilee ja suitsujuustukastmega. Kindlasti on kuskil mingi selline retsept ka olemas, mina aga segasin need komponendid lihtsalt oma peas kokku ja proovisin sama pliidil teha. Väga lihtne valmistada, maitses ka üsna hästi. Siimule vähemalt küll, ta igatahes küsis, millal ma jälle teen. Mulle maitses ka, ehkki oleks võinud veidi mahlasem olla. Järgmine kord lisan ehk veel mingeid komponte juurde, siis on veel põnevam.
Praegu aga sain küpsisekoogi valmis, nii et õhtul hakkame ülikooli 375. tähistama!

Söömiseni!

1 comment:

Sun King said...

mina juba sõin. tahan veel kooki!