Tuesday, October 30

Kui elektrit ei ole

Kõht oli koolist tulles täitsa tühi ja plaanisin kohe kokkama hakata. Sain ehk kümme minutit kodus olla, kui elekter ära läks. Nüüdseks on see juba pea kaks tundi ära olnud, ja kui elektrit ei ole, ei saa ka süüa teha.
Pime on. Ainult küünlad põlevad. Olgu, sellega olen ma harjunud, mul põlevad nagunii igal õhtul küünlad. Vaikne on. Sellega ei ole harjunud. Tahan muusikat. Külm on. Radikas ka ju elektriline. Teed ei saa ka teha. Nuuks :(
Söön ainult kommi. Maasikakommi.

3 comments:

SiimB said...

Ainult üks nutt ja hala. Sellisel puhul tuleb võtta pudel veini, tekk ümber ja... teha seda, mida sa ammu oled teha tahtnud!

Kairit said...

Jah, nutta oleks tõesti tahtnud. Ainult et nii pime oli, et isegi nutta ei näinud.

Sun King said...

Mina ei näe siiani. Olen pimedusest löödud. Päevane maasikakomm on ikka suus. Pimeduse odüsseia.